Over ons

Beter Besparen,
waar we helpen met het terugvorderen van energiebelasting & slimme inkoop van energie voor bedrijven

Ik ben het beu en ga de energiemarkt opschudden door de klant echt de beste deal te geven. Dat was mijn volle overtuiging, toen ik (Jordy Renes) in 2014 begon met Beter Besparen.

Alle praatjes over het oversluiten naar een betere energieleverancier waren altijd gebaseerd op het verdienmodel van de tussenpersoon. Dat was de reden waardoor ik niet achter de adviezen stond (die ik diende te geven van mijn werkgever) en tevens de aanleiding te starten als zelfstandig ondernemer.

Kernwaarde Beter Besparen

De overtuiging dat ik klanten kon werven (en binden) met een echt eerlijk en oprecht advies diende de kernwaarde te zijn van Beter Besparen. Een soort DNA voor het bedrijf.

Ontwikkeling

Door de adviezen en de kennis van de energiemarkt zag ik ook een andere dienst die bij deze kernwaarde paste: het terugvorderen van de energiebelasting voor bijzondere situaties.

Omdat niemand van de klanten geloofden dat een teruggaaf mogelijk zou zijn, heb ik toen gekozen voor een no cure no pay model. Daardoor liep een klant geen risico en kon het alleen geld opbrengen.

Na de lokale aanpak heb ik in 2018 een betrouwbare compagnon gevonden, die geloofde in dezelfde aanpak en kernwaarde (Joost van Driel). Samen zijn we aan een team en organisatie gaan bouwen en hebben we met onze collega’s het advies en diensten overal in Nederland mogelijk gemaakt. Uiteraard volgens dezelfde kernwaarden van Beter Besparen. 

Resultaat

Ik ben trots dat we ondertussen 60% meer resultaat halen dan iemand die vertrouwt op een eigen adviseur.

Veel adviesorganisaties zoals boekhoud- en administratiekantoren, accountants en beheersmaatschappijen komen voor deze specifieke materie naar Beter Besparen. Zij zien al snel dat het gaat om de details, de kennis van succesvolle cases en het vastbijten in het dossiers, die bepalen wanneer iemand wel of niet in aanmerking komt voor een teruggaaf.

Uw voordeel is onze uitdaging. Mogen we ook succesvol voor u zijn?

Jordy Renes – Joost van Driel – Team Beter Besparen

 

Jordy Renes

Partner, Beter Besparen

Joost van Driel

Partner, Beter Besparen

9

Veel beloven

Geen resultaat

Reactie van het bedrijf

Beste Frits en Gerda, wat vervelend dat jullie ontevreden zijn. We hebben voor jullie energiebelasting teruggevraagd maar door aanhoudende problemen binnen de belastingdienst met een nieuw systeem heeft de afhandeling maanden vertraging opgelopen. Beter Besparen heeft daar heel veel last van gehad en nog steeds werkt het systeem niet optimaal. Uiteindelijk hebben we ook voor jullie de belastingdienst in gebreke gesteld om toch op korte termijn een teruggaaf te bewerkstelligen voor onze klanten: met succes, de inspecteur heeft de teruggaafverzoeken positief beschikt binnen twee weken. Middels een email zijn jullie hiervan op de hoogte gesteld. Ook de beschikkingen zijn naar jullie gestuurd. Rond die tijd hebben jullie brieven van de belastingdienst ontvangen die eigenlijk voor Beter Besparen waren bestemd. (Een fout van het systeem) De strekking van deze brieven ken ik niet, meestal betreft het een extra informatieverzoek, die vaak overbodig is of niet terecht, maar sinds die tijd bent u ervan overtuigd dat Beter Besparen veel beloofd maar geen resultaat levert. Jullie zijn inmiddels gebeld door de betreffende inspecteur om de miscommunicatie uit te leggen en dat jullie echt recht hebben op het teruggaafbedrag wat we jullie hebben gecommuniceerd. Deze week hebben we een email van inspecteur ontvangen dat het geld van de teruggaaf inmiddels aan jullie is overgemaakt. We hopen dat we jullie toch een beetje blij hebben gemaakt met deze teruggaaf. En namens de belastingdienst: excuses voor de vertraging en miscommunicatie. Met vriendelijke groet, Jordy.

- Barneveld

Geweldig Bedrijf!

De mensen van Beter Besparen nemen al het werk uit handen, weten veel van besparen, wat ik niet weet. Het zijn doorzetters, laten het er niet bij zitten. Top! in 1 [...]
- Bentelo

Goede service!

Nadat ik het uitgesteld had om de mailtjes van Beter Besparen te beantwoorden, omdat ik dacht dat ik veel tijd kwijt zou zijn met het 'in de boeken duiken', werd [...]
- Barneveld

Uitstekende aktie.

Positief verrast,wat uitkomst betreft.Uitleg duidelijk.
- Pannerden

Je krijgt waar voor je geld maar het is een lang proces.

Voor twee panden is restitutie aangevraagd, de eerste ging vlot, de tweede duurde erg lang met zwakke communicatie.
- Voorthuizen

prima

prima werk geleverd.
- Kilder

TOP GEREGELD BEDANKT !!

TOP GEREGELD
- nijmegen

raad dit ook andere aan

wij zij heel tevreden met hoe alles is geregeld .dank daarvoor
- ospel

We willen jullie bedanken voor je inzet!

En zullen in de toekomst weer een beroep op jullie doen.
- Vaassen

Goede service

Zie boven
- Wageningen

Uitstekende service

Komen afspraken na.
- Braamt

Altijd vriendelijk en behulpzaan

Heel bijzonder dat jullie dit doen en waarvoor je ook bel of mail er is altijd een vriendelijk en snel antwoord
- Ede

1e kennis making goed

Eerste kennismaking goed met de man die aan huis kwam , alles duurde uiteindelijk veel langer als verwacht maar dit was door derden . Minpunt dat als je daar als klant [...]
- Nieuwenhuis

heel goed

super goed afgehandeld
- Barchem

Ze helpen mij geld te besparen in deze ingewikkelde materie

Net kost well even tijd om alle relevante stukken op te zoeken en op te sturen, maar dan kun je rustig wachten tot je een aanzienlijk bedrag van de belasting [...]
- Ooij

Prima. Wel duur.

Provincie 30%. De eerste keer dat iets geregeld moet worden vind ik dat redelijk. De tweede en volgende keren gaat er een stuk minder werk in de aanvraag zitten. Dan [...]
- Almelo

No nonsens, duidelijk, snel en klantvriendelijk

Geen poespas of dure taal, gewone mensen die iets te vertellen hebben en je daarbij helpen op een zeer adequate manier en zeer snel zijn met de afhandeling, zeer klantvriendelijk, [...]
- Didam

Super service

Erg goede en snelle service; vriendelijk personeel; bereid om alles tot op de bodem uit te zoeken
- Giesbeek

goede ervaring

prima ervaring
- ZEVENHUIZEN ZH
9
157 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9/10
teruggave energie advies

Hoge klantwaardering

Klanten geven een waardering van 9.1 (laatste peildatum mei 2020). 100% van onze klanten beveelt Beter Besparen aan.

teruggave energie advies

Beter Besparen helpt met het verzamelen van bewijsstukken

Voor een teruggaaf dienen we diverse bewijsstukken aan te leveren of op te stellen.

teruggave energie advies

Maximale teruggaaf

Door vasthoudendheid en kennis van zaken maximaliseren we iedere teruggaaf.

teruggave energie advies

Snellere afhandeling door expertise

De korte lijnen met de energiebelastingdienst zorgen voor een snellere afhandeling van het teruggaafverzoek.

teruggave energie advies

Meer geld terug door specialisme

Diepgaande kennis van de regelingen bepalen de hoogte van de teruggaaf.

teruggave energie advies

Voor groot en klein vastgoed

Particulier met pand(en), of een grote portefeuille? Wij helpen iedereen met ons specialisme.

teruggave energie advies

No Cure No Pay!

Betaal alleen voor resultaat. Eerlijk en zonder risico.

Expertise en ervaring geeft vertrouwen

Door onze kennis en procedure bij het terugvragen van energiebelasting zijn bijzonder succesvol. We durven te stellen dat we 60% meer resultaat halen dan wanneer partijen dit zelf proberen te doen. Waarom halen wij meer resultaat? Omdat we vastbijten en door de vele cases exact weten hoe we een teruggaaf energiebelasting succesvol krijgen. Mogen we het ook aan u bewijzen?